Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Alfa 156 Sportwagon Q4 - заслужава ли си?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Покупка на Alfa 156 Sportwagon Q4 - заслужава ли си?

    Здравейте!
    Моля за съвет относно покупката на гореспоменатия модел, за което благодаря предварително!
    Конкретно - Alfa 156 Sportwagon Q4, 2005, обслужена, всичко по нея оригинално. Пробег 220К КМ.
    Продавача твърди, че са произведени 390 бройки от този модел.
    Имам известни резерви относно частите и поддръжката на колата, след като вече ми е казано че има само 390 такива...но пък точно това ме и привлича и ме кара да искам да я взема и да я докарам в БГ.
    Още веднъж, предварително благодаря на отзовалите се!
    Last edited by Karoff; d.m.y г., 10:26.

  • #2
    Е, не са само 390 Ако не е много бангирана, колата е един чудесен избор.
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #3
      Благодаря за бързия отговор!
      За колата - един собственик, поддържана само в сервиз на Алфа, дал ми е подробности за обслужването, стига до кога е сменян съединител, акумулатор, дори кога е сменил задни накладки...колата е гледана.

      Comment


      • #4
        Което ме интересува е, дали при тази усложнена конструкция(много диференциали, променено окачване, спирачна система и всичко друго, за което не знам), ще имам проблеми с набавяне на части? Не ми се иска да ходя до Италия за амортисьори или някакви рейки, щанги и т.н.

        Comment


        • #5
          Първо се замисли дали наистина ти трябва това 4х4. Щото вдига разхода и убива динамиката.
          Неслучайно едно 60-70% от модерните СУВ-ове в момента са само на предно. Просто 4х4 е излишно в реалния живот.

          Аз от 3 години карам 156ца и не съм закъсвал никъде, а съм газил сняг до фаровете. С малко акъл и хубави гуми се оправя човек и само с предно предаване.
          156 2.0TS

          Comment


          • #6
            Абсолютно съгласен!
            Единствено ме блазни ексклузивността на модела, че няма да съм като всичките, (ама същевременно ме и плаши)
            Аз затова питам, има ли смисъл да се хвърлям натам?
            P.S. Пари има, за поддръжка няма како да говорим, ще си я гледам, само да не ме прави неин роб заради трудно намиране на части...

            Comment


            • #7
              Ако е гледана е чудесен избор, ако е със замаскирани проблеми ще ти вгорчи живота. Голямата драма там е с кардана, всичко друго го има и на обикновената 56-ца. Ако те кефи, и изглежда поддържана - взимай!
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #8
                Сряда съм там, ще я видя, па кво сабя покаже
                Ще ви държа в течение на нещата!

                Comment


                • #9
                  Ако искаш да хванеш вибрация в кардана дай пълна газ от 90 на 6-та предавка.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Турбината е за ремонт(гори масло) , другото е стабилизираща щанга .
                    Тук съм, има ли смисъл да се хвърлям?
                    Моля за съвети!
                    Утре или я взимам, или забравям!

                    Comment


                    • #11
                      Цената каква е, съобразена ли е с тези забележки?
                      Нов внос ли е колата, обслужена ли е, гуми има ли и т.н.?

                      Рециклиране на турбо и ремонт на щангата общо ще са ти между 600 и 1000лв, в зависимост дали включваме труд, дали ще сменяш цялата щанга или само тампоните и дали няма да излезе и още нещо по окачването...
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        В Италия сме с колата. Цена поносима. Върви с 2 чифта гуми-летни,зимни(за 2 чифта джанти не питах,тъп съм...), всичко обслужено.
                        До БГ ...3,5К Лева(транспорт, регистрация).
                        Цифрата е с тия 1000 лв за ремонт.
                        Last edited by Karoff; d.m.y г., 14:36.

                        Comment


                        • #13
                          Ми добра оферта си е отвсякъде. И ръжди не трябва да има, щом е от Италия...
                          Взимай смело, щом те кефи.
                          Пък ако не те кефи винаги можеш да я продадеш на печалба.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            Ми добра оферта си е отвсякъде. И ръжди не трябва да има, щом е от Италия...
                            Взимай смело, щом те кефи.
                            Пък ако не те кефи винаги можеш да я продадеш на печалба.
                            Не съм търговец, за мен е!
                            Утре ще постна какво е решил моя увреден от пиене мозък.
                            P.S. Наистина ще бъда благодарен за повече акъл, помогнете, моля!
                            P.P.S. Моторджия съм, нагледал съм се на постове от типа:
                            "Първи мотор-кво да взема? )!

                            Comment


                            • #15
                              Просто с тази машина не знам как да постъпя!

                              Comment

                              Working...
                              X